☆ KOM PÅ VÅRVOLTEN DEN 5 MAJ ☆
Gymnastikföreningen Gymnos
GLÄDJE ♥ KUNSKAP ♥ GEMENSKAP

VILL DU BLI SPONSOR?

Vi söker sponsorer och partners som delar våra väderingar och vill utvecklas tillsammans med oss. Vi strävar ständigt efter att vara en modern förening som engagerar - och som överträffar våra medlemmars förväntningar. Vår målsättning är att alla våra medlemmar ska ha möjlighet till rörelse hela livet, med Svenska Gymnastikförbundets Utvecklingsmodell som utgångspunkt. Våra värdeord är glädje, kunskap och gemenskap. Välkommen till oss!

Dalarnas Försäkringsbolag

Dalarnas Försäkringsbolag - en del av dalfolket!

Som bank och försäkringsbolag kan Dalarnas försäkringsbolag ta hand om hela din ekonomi. Med personlig service och kloka bank- & försäkringslösningar ger dig trygghet och enkelhet samtidigt som du får mer pengar över till sådant som förgyller livet.

Falugruppen

Falugruppen Arkitektkontor är ett medarbetarägt arkitektkontor som startades 2014.

Falugruppen är en grupp arkitekter och ingenjörer med bred kompetens och lång erfarenhet i branschen. Man jobbar med allt från idéer i tidiga skeden, till färdig byggd miljö och projektens senare skeden såsom uppföljning och dokumentation. Falugruppen har erfarenhet av ombyggnad, nybyggnation, restaurering, inredning och detaljlösningar i stora och små projekt. Målsättningen är att skapa goda förutsättningar för socialt och ekologiskt hållbara miljöer med människan i centrum. Projekten växer fram i samarbete med kollegor, beställare, konsulter och andra aktörer i byggprocessen och man tror på en öppen dialog för ett gott slutresultat.

Falu Rödfärg

Ett svenskt underverk!

I århundrade efter århundrade har Falu Rödfärg matchat de svenska idealen. På 1500-talet färgades slott och herresäten röda för att likna Europas ståndsmässiga tegelbyggnader. På 1600-talet blev den röda färgen en statussymbol i städerna och under 1700-talet spreds den till herrgårdarna, bergsmansgårdarna och prästgårdarna.

På 1800-talet fick Falu Rödfärg Original fäste på torp och ladugårdar och på 1900-talet i egnahemsrörelsen. Idag har en ny generation arkitekter upptäckt Sveriges nationalfärg. Falu Rödfärg ska alltid (läs all tid) vara modern, progressiv och till och med utmanande. För oss innebär bevarande att ha respekt för traditionen men också modet att ständigt utmana oss själva och våra tankesätt.

Ica Maxi Stormarknad Falun